Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΣΕΤ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ

Είχα ένα πλαστικό ποτήρακι που δεν το χρησιμοποιούσε πια η κορούλα μου, ένα βαλιτσάκι απο κυβάκια και μια  παλιά πλαστική μολυβοθήκη σιελ που καθόταν σε ένα ντουλαπάκι. Η μικρούλα μου πάει πρώτη δημοτικού, έτσι αυτές τις μέρες τοποθετήσαμε και το γραφειάκι της στο δωμάτιό της. Πριν ακόμα έρθει είπα να της κάνω κι εγώ το δωράκι μου. Σκέφτηκα το θέμα του δωματίου της ( πριγκίπισσες, barbie )να είναι και σχετικό, και έπιασα δουλειά. Να το αποτέλεσμα...






Ελπίζω να σας άρεσαν. Η τεχνική που ακολούθησα και αυτή την φορά είναι η τεχνική της χαρτοπετσέτας. Πάντως η μικρούλα μου ξετρελάθηκε... Καλή επιτυχία και στις δικές σας δημιουργίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου