Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΝΗ

Όπως σας έχω πει είμαστε μια μεγαααααααααααααααάλη δωδεκάμελή οικογένεια. Ετσι όλο και κάποιος θα γιορτάζει ή τόσοι που είμαστε ( ζωή να 'χουμε ) όλο και κάποιον συγγενή ή φίλο ή γνωστό θα έχουμε να γιορτάζει. Εκεί λοιπόν που καθόμουν ωραία μπροστά στο τζακάκι μας και είχα πάρει και τα συμπράκαλα να φτιάξω ένα καθρέφτη....ντριιιιιιιιιιιιν........ το τηλέφωνο. Ποιος άλλος η αδελφή μου που καιγόταν να της φτιάξω κάτι για την κολλητή της.... αχ καθρεφτάκι μου είπα απο μέσα μου δεν είναι η μέρα σου σήμερα και έτσι έβγαλα ασημένιες αλυσίδες, κουμπώματα, κρικάκια.... και έφτιαξα το δωράκι που  τόσο πολύ ήθελε η αδελφή μου... Ελπίζω να της αρέσει...




Το μόνο που μου απομένει είναι να ευχηθώ και σε αυτή και σε όλους όσους γιορτάζουν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου