Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ....

Σας έχω πει πως έχω μια κορούλα 6 ετών. Δεν σας έχω πει όμως ότι έχει μοιάσει της μαμάς σε όλα .... ακόμα και στο οτι δεν πετάει τίποτα. Έτσι ένα παλιό και σπασμένο πλαστικό καθρεφτάκι που είχε η θεία της, της το έδωσε για να το αποτελειώσει αλλά αυτή τίποτα δεν αφήνει να πάει χαμένο. Το έβαλε μεσα στη τσαντούλα της για να κοιτάζετε όποτε αυτή το θελήσει. Όμως ένας σκέτος καθρέφτης στα χέρια ενός εξάχρονου παιδιού θεωρώ πως είναι επικύνδυνο και πόσο μάλλον στη δική μου την κορούλα που είνα ένας θηλυκός "ράμπο".... Έτσι με αυτό το σκεπτικό και επειδή μόλις το είδα με έτρωγαν και τα χέρια μου .... πήρα τα σύνεργα και άρχισα τη δουλειά και ιδού το αποτέλεσμα.



Σαν αρχή πήρα το πάνω μέρος ενος σκληρού κουτιού που είχα

Μετά πήρα ύφασμα, το οποίο είχα, κορδέλες,κόλλα,  ειδικό χαρτόνι, σιλλικόνη, τον καθρέφτη, συρραπτικό, αυτόκόλλητα και να το καινούριο καθρεφτάκι της κόρης μου που πλέον είναι για το δωμάτιό της...

Και κρεμασμένο στο δωματιό της...


Ακόμα δεν το έχει δει .... Ελπίζω όταν γυρίσει να ενθουσιαστεί γιατί είναι τα χρώματα που της αρέσουν. Αυτά για σήμερα...πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου