Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ...

Γειά σας και πάλι... Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να σας γράψω... Χαθήκαμε ε; Λιγάκι... Ειχαμε όμως δουλειές με φούντες. Μια καλή μας φίλη βάφτιζε το αγοράκι της και μου ανέθεσε να της φτιάξω τις παιδικές μπομπονιέρες. Όμως δεν ήθελα να μείνω μόνο εκεί, έτσι είπα να κάνω κάτι παραπάνω... Πήρα μπομπονιέρες,  τούλια, κορδέλες,κουφέτα, καλάθια, χαρτόνια, κόλλες, γλειφιτζούρια, φελιζόλ.... κλπ και σχεδίαζα το κάθε μου βήμα απλά , λιτά χωρίς άγχος και στρες. Ιδού ο καρπός της προσπάθειάς μου...

Το βιβλίο των ευχών και ο στυλός.



Οι παιδικές μπομπονιέρες.
Το όνομα του μικρού...
Που αργότερα διακόσμησε την πόρτα του σπιτιού οπου γινόταν και το τραπέζι.


Τα γλειφιτζούρια για τους μικρούς καλεσμένους...
...και οι μπομπονιέρες τους.
Ο στολισμός της κολυμβήθρας.
Κι εδώ στο τελικό στάδιο του στολισμού.
Μπομπονιέρες μικρών και μεγάλων, γλειφιτζούρια, γλυκά.



Εμένα η αποστολή μου τελείωσε εδώ...Δεν έχω παρα να ευχηθώ ο νεοφώτιστος Βασίλειος να έχει παράδειγμα προς μίμηση τον Άγιό του και να τον σκεπάζει και να τον φωτίζει σε όλη του τη ζωή. Να σας Ζήσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου