Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΣΕΤ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΚΙ

Να ΄μαι και πάλι... Σήμερα αν και σηκώθηκα με πολύ κακή ψυχολογία στην πορεία κάνοντας κάτι διαφορετικό μου άλλαξε αρκετά η ψυχολογία μου και αφού γύρισα σπίτι είπα να πιάσω κάτι στα χέρια μου που ήθελα να το κάνω απο καιρό για να σταματήσει  κι ενα ζουζουνάκι ...να διαμαρτύρεται πως θέλει κι αυτός να  του ανανεώσω λίγο το γραφειάκι του....
Πήρα κουτιά απο πουράκια, θήκες - κουμπαράδες απο γυαλιά, το παλιό σταντ που είχε και το καδράκι του, κόλλα, σιλλικόνη, ψαλίδι, χαρτόνια, αυτοκόλλητα, σύρμα πίπας και στρώθηκα στη δουλειά.
Και να το τελικό αποτέλεσμα ...

 








Έτοιμο και  αυτό το γραφειάκι... Ελπίζω να αρέσει και του μικρού, γιατι τώρα κάνει νανάκια, και σε σας.  Πολλά πολλα φιλιά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου