Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ


Γειά σας και πάλι αν και καθυστερημένα...Ξέρω με έχετε χάσει αλλά εχω τρεξίματα αυτό τον καιρό. Μου ζητήσανε να φτιάξω ένα βραχιολάκι και είπα να σας το δείξω. Το κακό της υπόθεσης είναι οτι είναι αφόρτιστη η φωτογραφική μηχανή μου κι έτσι αναγκάστηκα να βγάλω απο το κινητό απο το οποίο δεν έμεινα  και πολύ ευχαριστημένη. Τέλος πάντων... απο το ολότελα καλή κι η Παναγιώτενα, λέει μια παροιμία...


Βραχιόλι με πολυγωνικές χάντρες και χάντρες με στρας.

Στη μέση υπάρχει σταυρός απο φίλντισι και στρασάκι.




Και φορεμένο...    





Στο τέλος της αλυσίδας πρόσθεσα και μια μαύρη χαντρούλα.

Κουμπωμένο.



Ελπίζω να σας άρεσε. Πολλά φιλιά .Θα τα πούμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου