Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ

 Γεια σας φίλοι μου, τον τελευταίο καιρό εχω πολλές ασχολίες και έχω χαθεί ... Εχω κάνει πολλές χειροτεχνίες και διάφορες δημιουργίες τις οποίες άλλες έχω δώσει χωρίς να έχω κρατήσει μια φωτογραφία και άλλες όταν βρω τον χρονο θα σας τις δείξω... Προς το παρόν σας δειχνω ελάχιστα απο τα βραχιολάκια με καουτσούκ που μου έχουν απομείνει αυτη τη στιγμή και που πρόλαβα να τα φωτογραφίσω.




Μπορείτε να τα φτιάξετε κι εσείς, είναι πολύ εύκολή διαδικασία. Προσωπικά το έχω σαν ένα μέσο χαλάρωσης και εκτόνωσης... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου