Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ - ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΒΑΠΤΙΣΗΣ


Η καλή μου φίλη Μαρίνα βάφτισε το κοριτσάκι της .  Έτσι μαζί με το στολισμό της κολυμβήθρας που μου ζήτησε να κάνω και τα καρτελάκια για τους καλεσμένους για το τραπέζι, αποφάσισα να της κάνω δώρο και ένα ευχοιλόγιο για να θυμάται την ημέρα της βαπτίσεώς της. Καλοφώτιστη να είναι Μαρινάκι μου η μικρή μας Φωτεινή, να μιμηθεί το παράδειγμα της Αγίας της και να σκορπίσει το Φως σε όλους γύρω της... ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ....


Το εξώφυλλο
Οι πρώτες σελίδες



Μερικές απο τις σελίδες του ευχολογίου







Και με το στυλό του.
Και μερικά απο τα καρτελάκια
 
  

  


Ελπίζω να σας άρεσαν. Δυστυχώς απο τη βιασύνη μου δεν έβγαλα το στολισμό της κολυμβήθρας. Αν εχει κρατήσει  φώτογραφίες, το Μαρινάκι θα το βάλω σε άλλη ανάρτηση. Φιλάκια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου