Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΜΠΛΟΥΖΑ


Γεια σας αγαπημένα μου φιλαράκια....Σας έλειψα; Εμένα πολύ.Μου συνέβησαν πολλά τον τελευταίο καιρό και γι' αυτό εξαφανίστηκα. Χαίρομαι και πάλι που ξαναγραφω στο μπλογκοσπιτάκι  μου. Σήμερα θα σας δείξω πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε παλιά μας ρούχα... Τα μόνα υλικά που θα χρειαστείτε είναι μαρκαδόροι, χρώματα ειδικα για υφάσματα, πινέλα λεπτά, διάθεση και λίγο ταλέντο...


Μια παλιά βαμμένη λευκή μπλούζα...
Ζωγραφισμένη και αλλαγμένη...
Μπορείτε να κάνετε  ότι σχέδιο θέλετε
Ίσως να προσθέσω και λίγα λουλουδάκια...


Ίσως να το έκανα μαξιλάρι...


....και η ζωγραφιά της κορούλας μου που προσπαθούσε να με μιμηθεί.



Εύχομαι να σας άρεσε η ιδέα μου και να σας φανεί χρήσιμη στις δύσκολες μέρς που έρχονται...
         
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου